Centrum
Osteopatii i Fizjoterapii
REGULAMIN PRZYCHODNI
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług w przychodni określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt w formie: osobistej, telefonicznej oraz za pośrednictwem Strony internetowej.
- Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie www.osteopatiastoki.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.osteopatiastoki.pl
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
- Usługodawca - Adam Orszulak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Osteopatii i Fizjoterapii ul. Brzezińska 57, 92-111 Łódź NIP 7262705248
adres e-mail do kontaktu: rejestracja@osteopatiastoki.pl ; tel.: +48 604 939 938
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
- Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem rejestracji, telefonicznie lub harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „zapisz się”.
- Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
a. podać dane takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
b. uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty.
- Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
§ 3. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą w formie osobistej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, należy uiścić opłatę w wysokości 100% ceny wizyty bądź uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie lub przez kontakt telefoniczny z rejestracją. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny.
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Pakiety
- Przychodnia przewiduje możliwość wykupienia pakietu. Rodzaje, dostępność i ceny podane są na Stronie internetowej oraz w rejestracji.
- Umawianie wizyt ujętych w pakiecie odbywa się w formie osobistej, telefonicznej lub za pośrednictwem Strony internetowej.
- Oplata za pakiet jest jednorazowa, najpóźniej przy pierwszej wizycie z pakietu.
- Płatności za pakiet można dokonać osobiście lub przelewem na konto bankowe przychodni
- Z pakietu może korzystać jedna osoba.
- Ważność pakietu na 3 i 5 zabiegów, obejmuje 3 miesiące od dnia wniesienia opłaty, po tym czasie pakiet traci ważność. W przypadku 10 wizyt jest to 4 miesiące.
- Wraz z upływem termiu ważności, następuje brak możliwości korzystania z wizyt objętych pakietem i płatność za pakiet nie podlega zwrotowi.
§ 6. Zwrot kosztów za usługę
- Do rozpatrzenia wniosku o zwrot środków niezbędne jest okazanie paragonu zakupu oraz wypełnienie wniosku, który otrzymać można w rejestracji Przychodni.
- Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, od dnia złożenia wniosku.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.05.2021 r